måndag 19 november 2012

All the pretty horses

Det har varit mycket hästar i mitt liv på sistone. Sådär i början av november så var jag och Tomas för andra gången i år och såg Folkvagn Allstars som spelade mycket Neil Young & Crazy HORSES. Förra helgen blev det så, för andra gången, Band of HORSES som dock tyvärr fick stå ut med sunkiga Hovet. Men konserten var bra och alla var lyckliga. Kvällen efter tänkte jag egentligen gå på Debaser och se ett band som hette I break HORSES men så visade det sig istället att jag var lite trött så jag blev kvar hemma hos en kompis i Bakers Moss och lyssnade åtminstone på en låt som hette "Jag ska bryta nacken på din HÄST" (med gruppen Skitarg). Nu ska jag rida ut i vildmarken ett par veckor innan det förmodligen händer något roligt i slutet av månaden. Gnägg på er.

Inga kommentarer: