tisdag 8 november 2011

Tävlingsarbete pågår.

För undertecknads del har den senaste tiden varit groteskt stressig då tre jobb och två kurser skulle skötas samtidigt och samtidigt med allt detta så hade jag, dåre som jag är, även åtagit mig att snickra ihop ett Creppy Quizz tillsammans med Tomas.

Som det nu är kan jag ju av sekretesskäl inte säga alltför mycket om vad vi planerar men så mycket kan jag i alla fall säga som att arbetet har löpt på oerhört smidigt. Vi har snabbt och effektivt bollat idéer och har inte heller varit särskilt oeniga om ditt eller datt.

Några kategorier inför den tävling som alltså går av stapeln på Creperiet 24 november (reklam, reklam) lär väl förmodligen vara hyggligt publikfriande. Eller, en stor del av kategorierna är väl det så ingen nu blir orolig i förväg. Däremot kan det finnas mindre inslag av musik som de tävlande nog inte hört på Creperiet förut och som de nog inte lär höra igen. Men vi får se. Vi är hur som helst nöjda och förväntansfulla, inte minst då det var några år sedan då vi alls gjorde någon tävling utöver de små spellistor som vi testat på varandra i hemmets lugna vrå.

Inga kommentarer: